Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 27 sierpnia 2016

190. TAG SQL

Elo.

Szybko wróciłam nie?

Dzisiaj Tag o szkole. Wiem, że chcesz uciec, ale nie rób tego. Od tego niestety nie uciekniemy. To nadejdzie.


Ale głowa do góry! Następne wakacje są za...
303 dni! To naprawdę nie dużo...
To będzie 7272 godzin
436320 minut
no i jedyne 26179200 sekund.
Da się przeżyć :')

Mój internet mnie nie kocha. Zdecydował, że będzie wyłączał się co 5 sekund i jak na razie mu to wychodzi. Jak ktoś ma numer do dobrego lekarza internetowego, to poproszę. Mój ma zaniki pamięci. Zapomina połączyć się automatycznie.


1. O której wstajesz do szkoły?

O której się budzę, a o której wstaję, to zupełnie dwie różne sprawy. Mianowicie budzę się o 6:00. Nic mi to nie daje, bo i tak wstaję o 7:30. 

2. Ulubiony nauczyciel?

Pani od polskiego! Definitywnie! 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?

Polski/zj. artystyczne głównie te dwa. 


4. Plecak czy torba?

Pytanie do wszystkich osób noszących do szkoły torbę (dobra, dwa pytania)
1. Jakim cudem wy tam wszystko pomieścicie?
2. Nie odpadnie wam ręka?
Czyli według mnie ewidentnie plecak. 

5. Czy malujesz się do szkoły?

Jak mi się chce... xD

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole?

Bo ja wiem, chyba ubieram to, co nawinie mi się pod celownik. 

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ? 

A no jem. Umarłabym z głodu, jakbym nie jadła. 

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?

Nie mówię, że takiego przedmiotu nie ma, ale jeśli chodzi o oceny, to nie zeszłam poniżej 4, więc trudno mi powiedzieć. 

9. Czym jeździsz do szkoły?

Nie jeżdżę. Chodzę xD



10. Zmieniasz buty w szkole?

Że na wf-ie? No raczej muszę,

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?

Jak mnie najdzie ochota... Nie no, tak na serio lubię 

12. Jak czujesz się w swojej szkole?

Szkoła jak szkoła. Dupy nie urywa xD

Pytania mi się skończyły. Nie marnujcie czasu przed kompem/telewizorem, wyjdźcie z ziomkami na miasto, zabalujcie, róbcie co tam chcecie (z umiarem drogie dzieci), no i widzimy się niebawem!

Buźka. 

2 komentarze:

  1. Zmieszczenie wszystkich rzeczy w torbie to nic trudnego, wystarczy dobra organizacja :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz, to może kiedyś spróbuje :3

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D