Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

niedziela, 28 sierpnia 2016

191. Daily Blog: Bak tu skul [3/3]

Elo.

Ostatni już post z tej {pod}serii. Nie chcę was tym męczyć, bo jeszcze koszmary będziecie mięli. Ja zrobiłam ostatnie moje szkolne zakupy, czyli zakupiłam te wszystkie popierdółki: ołówki, dłgopisy, gumki...



Bardzo ładna pogoda, polecam. Szkoda, że już praktycznie po wakacjach, także ten. Foch pogodo...


Intermarche zawsze spoko. Jedyne, czego nie dostałam do cienkopisów. Potrzebuję przynajmniej dwudziestu kolorów. Wszystko robię cienkopisami i lubię mieć paletę barw.


Wszystko takie ładne kolorowe. Bardzo pasuje do piórnika :') No ale nie mogłam się powstrzymać, ten jaskrawo zielony jest taki... hipnotajzing.

<randomowe podczas chodzenia>


Małe pytanie. Jeśli ktoś zna jakieś spoko piosenki, to byłabym skłonna posłuchać. Mam niedobory dobrej muzyki...

Instagram: [KLIK]

Buźka.

2 komentarze:

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D