Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

piątek, 26 sierpnia 2016

189. ...Powrotu ciąg dalszy

Elo.

Po tym jak stwierdziłam, że Wattpad, twitter i reszta internetu nie są dla mnie, wróciłam tutaj. Jeśli miałabym się rozwodzić nad tym co robiłam, to... A zresztą. Po co?

Dołujące jest czytanie/oglądanie Back2School. Ludzkość zapomniała, że zostało jeszcze piękne pięć dni wolności. Osobiście już pogodziłam się z tym co nadchodzi, ale apeluję do Rossmana:
PRZESTAŃCIE PUSZCZAĆ TĄ CHORĄ REKLAMĘ, GDZIE JAKAŚ DZIEWCZYNKA TWIERDZI, ŻE MÓWI SIĘ "CHECK".
Tyle w temacie. Jeśli też was ona wkurza, to pjona!

Poczyniłam już swego rodzaju przygotowania. Mam już zeszyty i piórnik. Jestem spełniona. A tak całkiem serio, polecam zeszyty z Biedronki. I nie, Biedronka nie płaci mi za reklamę, chociaż jakby chciała, to ja chętnie skorzystam.


Różnica:
Zeszyty z Biedry są piękne i są za grosze
Zeszyty z Empika są piękne i są za dychę każdy

Ale nie bądźmy tacy wybredni. Empik to jednak Empik. Drogo jest, ale przynajmniej płyty można kupić. No i piórnik:


Paperdot polecam. Mam kubek pod kolor.

A jeśli już jesteśmy w temacie Empika.


Ten moment kiedy kupujesz kalendarz, chociaż wiesz, że i tak zapomnisz w nim pisać. Ok, co rok kupuję kalendarz i co rok jest on praktycznie pusty. Nic cie poradzę. Tym razem się postaram, przyrzekam.

Moje wakacje były dość nudne. Nigdzie dalej nie wyjechałam, nic nie zwiedziłam, właściwie ciągle siedziałam w chacie (nie licząc oczywiście licznych wypadów na Pokemony), trochę sobie porysowałam...






Oczywiście jak zawsze przy takich okazjach zapraszam na Instagrama (@__d_r_e_a_m__), na którym aktywna jestem 24h.

No to ten. Mam zamiar wrócić do jako takiej regularności, wstawię też pewnie niedługo pierwszy rozdział mojej nowej książki, mile widziane także TAG'i (najszybciej planuje "What is on my phone?"), ale do tego czasu trzymajcie się ;)

Buźka. 

2 komentarze:

  1. Śliczny masz ten kalendarzyk.
    Zapraszam - Odwdzięczam się za obserwacje
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D