Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 12 marca 2016

184. WSZYSTKO CO KOCHAM

He-Jo

Po ostatnim dość ciężkim ostatnim poście postanowiłam zabrać się za coś ciut lżejszego. A co może być lżejsze niż pisanie o tym co się lubi? Więc jestem i piszę. W tym poście poczytacie trochę o moich pasjach, hobby i ogólnie o sobie. Nie uważam oczywiście, że moja skromna osoba jest na tyle niesamowita, ale chcę żebyście mięli co czytać ;)


Zaczynajmy więc. Ostrzegam, że przebrnę przez WSZYSTKIE moje miłostki. Nie daruję niczego xD Zapowiada się dłuuugi post.

RYSUNEK

Tego można się było z góry spodziewać. Kocham rysować i tego nic nie zmieni. Najbardziej na chwilę obecną lubię rysować postaci z animacji Disney. Jeśli ktoś z was śledzi mojego instagrama, na którego swoja drogą zapraszam, może zobaczyć, że ostatnio narysowałam Nick'a z ,,Zootopii" (jestem fanką oryginalnych tytułów).


Na poważnie rysuję już od ponad roku, a to i tak nie dużo. Ocenę moich rysunków zostawiam innym. Nigdy nie mogę powiedzieć, czy moja praca na prawdę mi się podoba. Mimo wszystko będę się w tym kierunku doskonalić. Kocham to robić i nie mam zamiaru przestać.

GITARA

Ewidentnie trzeba tu dodać moją miłość do gitary. Jest to miłość zupełnie świeża. Nieskażona moim beztalenciem xD Nie no, aż tak źle to nie jest. Dopiero się uczę, więc moją grę nie można nazwać perfekcyjną, ale jestem dobrej myśli. Co tydzień w piątek mam lekcje. Mój pan wierzy w moje umiejętności bardziej niż ja... Cóż. Mimo wszystko jestem dobrej myśli. Szybko się uczę i nie potrzebuję zbyt dużo czasu żeby coś załapać. Myślę, że wystarczy pół roku, żeby moją grę można było nazwać dobrą xD


Jeśli chodzi i moją gitarę jest to Harley Benton [KLIK]. Ma na imię Felix. Tak, dałam imię mojej gitarze. Nie pytajcie. Osobiście twierdzę, że to jest ciekawsze. 

ED SHEERAN

Jak pasje i miłości to nie może zabraknąć jego. Jestem jego fanką od stosunkowo niedawna bo od lata 2015. Mimo to pamiętam jakby to było wczoraj kiedy rozmawiałyśmy z Nikolą o ,,I See Fire" które królowało wtedy na top listach. Wyglądało to mniej więcej tak:

Ja: Słyszałaś tą nową piosenkę?
Nikola: Którą?
J: I See Fire.
N: A, tak. No, no fajna.
J: Tak, ale ten gościu co ją śpiewa jest strasznie rudy...

Tak, to było xD Miłe wspomnienie.


Bardzo inspiruje mnie jego historia, która została opisana w ,,Graficznej Podróży" (której szczęśliwą posiadaczką jestem). Historia o tym jak dorastał, jak grał na ulicy, jak był bezdomny... Człowiek ma niesamowity talent i cieszę się, że natknęłam się kiedyś na to ,, I See Fire". Wtedy znałam jego jedną, może dwie piosenki. Obecnie znam wszystkie.

ROLKI

Kto z was tak jak ja uważa, że rolki to najlepszy sport na świecie? Mogłabym już do końca życia poruszać się tylko na rolkach. Jest to według mnie lepsze niż chodzenie na piechotę (chociaż na piechotę też jest ok).


Na rolkach jeżdżę już od baaardzo bardzo dawna. Może od 8 lat. a że mam 14 to już kawał życia. Mam już pewne doświadczenie z rolkami. O dziwo raczej się nie przewracam, poza tym nigdy tak na prawdę nie uczyłam się na nich jeździć. Jakoś tak samo przyszło.

SIMSY

Teraz coś co robię dla relaksu, czyli simsy. Jest to jedna z najbardziej klasycznych gier jakie znam. Każdy pewnie o niej słyszał. Gram w czwórkę, osobiście uważam, że jest najlepsza. Posiadam większość dodatków (brakują mi tylko 2 akcesoria, które kupię jak wyjdą w zestawie). Od około roku gram rodziną Collins. Jest to moja własna wielopokoleniowa rodzina. 





Myślę, że o niczym nie zapomniałam. Mam nadzieję, że post wam się spodobał! A wy czymś się interesujecie? Liczę na wasze odpowiedzi ;)

~Enjoy

22 komentarze:

  1. Uwielbiam simsy 💞
    Super post 💪
    http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, to się już robi powoli chore...
    Dziewczyno, jesteś identyczna.
    WSZYSTKIE podpunkty się zgadzają, rozumiesz?
    Dla mnie to jest jednocześnie nienormalne, i jednocześnie takie super!!!
    Kocham Cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pe es: Eduś też nadaje imiona swoim gitarom, i jedna z nich też ma na imię Felix! Moja ma na imię Dolores :3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysowanie i Simsy <3
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kocham rolki ! Czekam tylko aż będzie ciepło i będę śmigać codziennie ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam rolki :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też gram na gitarze, ale ogólnie gram też na 2 innych instrumentach i śpiewam :) Ślicznie rysujesz! :) julia-weronika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Eda;)Mega sympatyczny gość!
    Simsy kocham!Niestety nie mam 4 części i muszę ją wreszczie kupić,ale jakoś tak ciężko mi się przerzucić bo zgromadziłam prawie wszystkie dodatki do części 3 :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam prawie wszystkie the sims 3, ale bardziwj podoba mi się the sims 4 <3

      Usuń
  11. Nick mój lisowaty maż <3 Takie żarty, ale uwielbiam go i to jedna z najlepiej napisanych bajkowych postaci. Góruje nad "Wielką Szóstka", a "Kraina Lodu" do kolan jej nie sięga- nie katować za to określenie XD Ja Ed'a też bardzo lubię, o czym wspominałam już wcześniej, ale najbardziej to uwielbiam z jego piosenek "Photograf"- była taki uroczy, jako niemowlak *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    paper-thought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ed, rolki i simsy... chociaż w sumie w tym przypadku górują rolki, ale resztę też uwielbiam! :D


    zapraszam do siebie. :)
    nataliajozwiakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D