Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

niedziela, 20 marca 2016

185. ☕ CUPCAKE TIME ☕

He-Jo

Myślałam, że po tej przerwie, którą miałam od bloga będzie mi trudno cokolwiek napisać. Jest wręcz przeciwnie. Nabrałam weny <3 Ponadto dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia. Jesteście kochani!

Wczoraj miałam ochotę na coś słodkiego, więc wygrzebałam z szafki pudełko babeczek z proszku. Wykonanie banalne a efekt nieziemski <3


Opakowanie zawierało:


Jest tu proszek, papierowe foremki i wiórki czekoladowe. Poza tym potrzebujemy jeszcze olej, wodę oraz 2 jajka i możemy zaczynać!


Zaczynamy od rozłożenia foremek na blachę. Według mnie najtrudniejsza część całej zabawy xD


Następnie zmiksowałam całą masę blenderem. Dobra, bez bicia przyznam, że zrobił się trochę bałagan ale... Pieczenie wymaga poświęceń!


Odmierzyłam łyżkę płatków do posypania babeczek. Resztę zmieszałam z ciastem.


Prawda, że wyglądają pysznie :3 ?



Już w piekarniku. 
#MĘCZARNIA
A tutaj możecie podziwiać efekt mojej pracy:


Były pyszne! Tak... były xD

Mam nadzieję, że takie krótsze posty wam się podobają. Przepraszam, że musieliście tyle czekać, ale nie miałam o czym napisać. Jeszcze raz sorki :')


Tak, nie mogę tego wyjaśnić xD Powiedzmy, że postaram się coś wymyślić, ale znając życie to i tak następny pokaże się jakiś tag.

~Enjoy

PS. Moja kuzynka założyła mi bez mojej wiedzy snapchat (za co oczywiście w odpowiednim czasie ją zabiję) więc teraz możecie mnie dodać :D

edholic25007

Nie pytajcie... xD (zabije ją)

16 komentarzy:

  1. Ja próbowałam sobie zrobić w sobotę fit babeczki, ale mi w ogóle nie urosły. Te Twoje wyglądają natomiast przepysznie ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam je kilka razy i są mega pyszne! <3 Obserwuję i zapraszam do siebie również na obserwacje, gdyż jestem początkującą blogerką tak jak ty :)
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! <3 Też cię obserwuję, ale nie jestem taka początkująca ;) Ma się te 180 postów xD

      Usuń
  3. Nie jem słodyczy, ale super to wygląda ;D
    http://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie smakują tę babeczki :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O maj gat chcę te babeczki :3
    Zawsze chciałam zjeść takie z paczki XD
    No a... Ed i ja będziemy zadowoleni, na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tak zwane babeczki z kartonu xD nie trzeba tyle brudzić, wystarczy tylko rozmieszać ten proszek do piekarnika i gotowe XD Aż mi się zachciało tych babeczek omg XDD Jeszcze tak ładnie wyglądają matko ;cc ♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają przepysznie i sądze że tak właśnie smakują ponieważ narobiłaś mi strasznej ochoty na nie! mniam, chyba jutro właśnie takie zrobię :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D