Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

poniedziałek, 7 marca 2016

182. TAG ~ YOUR TYPE OF MUSIC

He-Jo

Szczerze mówiąc nie planowałam tak szybko napisać tego posta. Zmotywowała mnie do tego moja przyjaciółka Martyna za co serdecznie jej (Ci) dziękuję. Kolejny tag na blogu. Tym razem będzie to tag ,,Your type of music". Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii.

Okej, więc przejdźmy do pytań ;)

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho''?

Nigdy nie ograniczam się do kilku piosenek. Jestem otwarta na nowe dźwięki, ale żeby jakąś piosenkę na prawdę pokochać to musi w niej być coś... Niesamowitego. Ogólnie słucham wszystkiego. Tak pobieżnie :')



2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?

Ballady. Ale jak już mówiła jestem otwarta. Równie przyjemnie słucham remixy i rap.



3. Należysz do jakiegoś fandomu?

Ed Sheeran <3



4. Ulubiona piosenkarka?

Raczej nie mam ulubionych piosenkarek. Nic nie poradzę, że wolę męski głos xD



5. Ulubiony piosenkarz?

Ed Sheeran (tak bardzo), tak poza tym to nie mam ulubionych autorów tylko piosenki. A no i moze jeszcze Podsiadło...



6. Ulubiony zespół?

Myślę, że One Direction (nie wszystkie piosenki, ale lubię), One Republic no i może jeszcze Coldplay.



7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?

Bardzo zależy od nastroju i sytuacji. Jak mam "depresyjne dni" to wolę posłuchać ,,One" albo ,,Afire Love" a jak mam dobry humor wolę słuchać ,,Riptide" lub ,,7 Years".



8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?

Mam 54 utwory na telefonie z czego 80 % około jest Ed'a :'), reszta to pojedyncze piosenki lubianych przeze mnie wykonawców.



9. Jaki masz dzwonek telefonu?

,,You need me, I don't need you" ~Live Room - Ed Sheeran



10. Jakiej muzyki nie znosisz?

Rock, metal... Trochę nie kręcą mnie te klimaty. Oczywiście są piosenki z tego rodzaju, które lubię.



11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz?

Na to pytanie znalazłabym odpowiedź, ale nie odpowiem, ponieważ nie chcę obrażać niczyjego gustu muzycznego ;)



12. Lubisz śpiewać? Umiesz ?

Och, kocham! Czy umiem? Raczej tak kłamie xD



13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu?

EREMEF EF EMMMM (RMF FM :')



14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?

4fun.tv



15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?

Chyba nie mam takich.



16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?

Chyba nie...



17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice?

Moja mama też kocha Eda :D Mój tata lubi chyba ,,I see fire" chciałabyś.



I to wszystko co chciałam wam pokazać w tym poście. Podlinkuję wam jeszcze kilka piosenek, które w ostatnich dniach słucham nałogowo <3

7 years ~ Lukas Graham

The Man ~ Ed Sheeran

Another Love ~ Tom Odell

Stressed Out ~ twenty one pilots

Masters of war ~ Ed Sheeran (Acoustic Cover)

I bonus od Martyny xD:

Ocean Drive ~ Duke Dumont

~Enjoy

12 komentarzy:

  1. Kocham Eda! I One Direction też bardzo lubię:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Eda i One Republic <3
    Też tak mam, że nie ograniczam się do jednego typu muzyki, a do tego w radiach i telewizji lecą teraz takie piosenki, że nie da się wybrać jednej ulubionej :)
    Pozdrawiam :)
    paper-thought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jakbyśmy były bliźniaczkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając to miałam wrażenie jakbym to ja pisała <3
    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Eda *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ed ma ciekawe utwory;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D