Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

czwartek, 3 marca 2016

181. 25 faktów o mnie

He-Jo

Kurczę, odkurzamy stare śmieci. Trochę mnie tu nie było... Sorry miałam kilka problemów osobistych. Zostawiła mnie przyjaciółka. Nie ma o czym mówić. Długa historia. W każdym razie jestem, żyję (jakimś cudem). Jak ten czas leci. Co porabiałam podczas tej przerwy? Hmm... Miałam problemy. Jak już mówiłam zerwałam nieodwracalnie pewną przyjaźń. Ludzie są zawodni. Nie będę jednak zanudzać was moimi życiowymi rozkminami.

Miałam mało czasu na pisania na blogu. Ogólnie ostatnio prawie w ogóle się nie wysypiam, ponieważ wstaję codziennie o 6 rano. A co dziś... No to dzisiaj postanowiłam zrobić 25 faktów o mnie. Miałam taki post już kiedyś na blogu (50 faktów o mnie), ale kilka faktów uległo zmianie. Może zacznijmy :D !

1. Mam na imię Zosia. Raczej nie przepadam za swoim imieniem xD
2. Mam blond włosy i niebieskie oczy.
3. Jeśli chodzi o instrumenty to gram na gitarze i (uwaga!) pianinie na telefonie.
4. Moim ulubionym artystą scenicznym (jakbym nie mogła powiedzieć piosenkarzem xD) jest Ed Sheeran.
5. Mój najulubieńszy serial to ,,Sherlock".
6. Ulubiony aktor to Johnny Depp.
7. Mój ulubiony film to ,,Piraci z Karaibów" oraz ,,Hobbit".
8. Moja ulubiona piosenka to ,,I See Fire"
9. Moja ulubiona zupa to rosół. Innych zup nie lubię.
10. Chodzę do Ia gimnazjum.
11. Nie palę/piję/ćpam
12. Moją ulubioną kreskówką jest ,,Niesamowity Świat Gumballa"
13. Mam dobre oceny.
14. Wolę internet od telewizji.
15. Kocham rysować i jest to moja pasja.
16. Lubię śpiewać i niektórzy twierdzą, że śpiewam ładnie.
17. Mój ulubiony kolor to zielony i miętowy.
18. Moja ulubiona wytwórnia filmowo/bajkowa to Disney.
19. Moja ulubiona gra to Simsy.
20. Mam kota imieniem Misiak Misia.
21. Jestem kimś pomiędzy sangwinikiem a cholerykiem.
22. Urodziłam się w styczniu.
23. Kocham lato.
24. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są plastyka i polski.
25. Moją ulubiona grą planszową jest Jenga.



Postaram się przygotować coś jeszcze na najbliższy czas ;)

~Enjoy

4 komentarze:

  1. Miałaś problemy, to zrozumiałe. Dobrze, że wróciłaś. Jakoś sobie Ciebie wyobrażałam jako brunetkę i nie wiem, dlaczego, heh. Pianino na telefon jest epickie, hah. Pozdrawiam. :)
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie sądziłam, że ktoś może mnie sobie wyobrażać xD. Kiedyś dam zdj ;)

      Usuń
  2. Niewiatygodne, że jak czytałam te fakty to jakby ktoś opisywał mnie...

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D