Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 16 stycznia 2016

179. Wiewiórka jedząca Nutellę [38] No shit Sherlock.

He-Jo

Dawno nie było tej naszej wiewiórki ale to dlatego, że najpierw wypadły mi urodziny bloga a potem miałam przerwę. Przepraszam, że zaniedbałam wasze blogi, ale już nadrabiam ;) Oficjalnie wracam do żywych. Ogólnie, planuję drugi sezon. Wiewiórkę ktoś zastąpi. Zmienią się też zasady. Będzie to prawdopodobnie za pół roku czyli po 50.. odcinku xD? Muszę się jeszcze dobrze zastanowić jaką będzie mieć formę. Ale spodoba się wam ;) Ale na razie jest jeszcze wiewiórka.



1. Serial Tygodnia


Poza tym, że kocham ten serial (co już zresztą wiecie) to zarażam tą miłością. Weźmy na przykład moją przyjaciółkę Martynę, która tak jak ja dała się złapać w tę pułapkę. Może sidła są lepszym określeniem. Bardziej... poetycko? 

2. Czas Tygodnia

Serio tylko na tyle mnie stać? Nie wiem jak inaczej można nazwa ferie. Teraz takie pytanie... Czy tylko ja mam teraz ferie? Bo nie wiem za bardzo gdzie mieszkacie. Pozdrawiam wszystkich, którzy tak jak ja (Wielkopolska :3) cieszą się feriami <3


3. Nutella Tygodnia

Ostatnio mam ogromną fazę na układanie puzzli. Ostatnio nawet w empiku kupiłam takie fajne puzzle. Zobaczcie sami:


Takie tygrysy z WWF. 1000 elementów, bo więcej nie zmieści mi się na biurku. Polecam każdemu, świetna rozrywka.

No to do zobaczenia w następnym poście prawdopodobnie w środę ;) A, no i dziękuję za aktywność pod ostatnim postem <3 Jesteście świetni!


<banany co ryją banię>

~Enjoy

6 komentarzy:

  1. Jejku... Mnie nauczyciele cisną, ferie mam dopiero w dwa ostatnie tygodnie lutego. Pewnie już nawet śniegu nie będzie. Ale jestem optymistką i żyję nadzieją, że biały puszek przetrwa jeszcze miesiąc ;) Pozdrawiam cieplutko!

    blonddreamer.blogspot.com Zapraszam do mnie, może coś Cię zainteresuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam z utęsknieniem na swoje ferie ;P


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Puzzle odprężają, nie? Ja też lubię się tak czasami wyciszyć i uspokoić...
    Wpadnij do mnie, może obserwacja za obserwacja?
    rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D