Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

niedziela, 27 grudnia 2015

174. Happy Birthday Blog!

He-Jo

Nadszedł ten magiczny dzień! 27 grudnia. Dokładnie rok temu pojawił się na moim blogu pierwszy post. Z tej okazji razem z koleżankami zrobiłam ciasto :D Będzie to najprawdopodobniej najgorsze ciasto jakie w życiu widzieliście, ale przynajmniej było fajnie xD Zobaczycie je w środę, ponieważ jeszcze nie skleiłam posta. Dzisiaj zrobimy sobie zatem małe podsumowanie :D




Od tamtego grudniowego dnia minęło już 365 dni! Pojawiły się aż 174 posty! Co daje równe 0,4767123287671233 posta na dzień xD Niesamowite prawda?


Mamy już 30900 wyświetleń! Według mnie to świetny wynik. Bardzo wam dziękuję za wasze wsparcie <3 Mamy tez na koncie 866 komentarzy! Kocham was misiaki :3



Poza tym najdłuższą jak do tej pory serią na moim blogu jest ,,Wiewiórka jedząca Nutellę". Mam nadzieję, że będzie się ciągle cieszyć popularnością :D


Wiewiórek pojawiło się jak do tej pory 37! Mam nadzieję że doczekamy jeszcze przynajmniej 100 xD

Zaśpiewacie Sto Lat blogowi xD?


~Enjoy

2 komentarze:

  1. Mój blog miał wczoraj urodziny, a Twój ma dzisiaj, heh. Wszystkiego najlepszego, blogu i Tobie też, Zosiu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie wiedziałam :D W takim razie wszystkiego najlepszego :p

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D