Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

środa, 23 grudnia 2015

173. TAG ~ Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników? ~

He-Jo

Dzisiaj nie mam dla was ,,kakała". Siła wyższa. Święta :D Jutro wigilia <3 A z tej okazji wigilijny tag. Samozwańczy można powiedzieć. A żeby przekazywać świąteczne tradycje nominuję


Do zrobienia tego tagu ;) Zabierzmy się do roboty!


Przepraszam z brak polskich znaków xD Wiecie jak to jest z tymi czcionkami.

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?

Kurde, nie oglądam Kevin'a xD Tak na poważnie to w Wigilię oglądam tylko i wyłącznie Edwarda Nożycorękiego. W sumie poniekąd jest to film świąteczny. Główny wątek to "skąd się wziął śnieg". Jeśli jeszcze nie widzieliście tego filmu to polecam ;)


Nie ma to jak dobry film xD

2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?

Wyjdę na sztywniaka jeśli powiem że czerwony xD Eee... może biały? Też nie. Zielony? Może być. Choinka i te sprawi, wiecie. 

Macie już ubraną choinkę? Ja ubrałam wczoraj xD

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?

Zależy czy rano czy wieczorem. Zależy czy w Wigilię. Ogólnie zależy od okoliczności. Raczej chodzę w piżamie, no chyba, że jak już wspomniałam jest Wigilia.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?

Myślę, że byłaby to płyta GN'R dla Kiśla, którą nawiasem mówiąc dostała wczoraj na Wigilii klasowej. Polały się łzy szczęścia xD Potem kupiłyśmy sobie prywatne prezenty na święta. Na starość zachciało nam się misiów. Oto Mike:


Aww, czyż nie jest uroczy? 

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?

Jest z nami ktoś z Anglii? Zapewne ktoś jest. W takim razie zapewne ty angliku drogi otwierasz prezenty rano. Ja niestety (albo i "stety") muszę czekać do wieczora. Lubię czekać na prezenty. Ale zdaję sobie sprawę, że nie jest to rzecz najważniejsza.

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?

O nie! Nie budowałam xD Co ja teraz zrobię ;-;?



7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?

Spać! Poza tym pisać na blogu, grać w simsy i oglądać youtube.

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?

Życzę sobie, żeby spełniły się wasze życzenia. I z tej strony małe życzenia ode mnie:

Niech magiczna noc wigilijnego wieczoru przyniesie 
Wam spokój i radość. Niech każda chwila świąt 
Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a 
Nowy Rok obdaruje 
Was pomyślnością i szczęściem. 
Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia, 
niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia.

9. Ulubiony świąteczny zapach?

Cynamonowy <3


10. Ulubiona świąteczna potrawa?

Hmm.. Niech pomyślę. Pierogi, tu nie mam wątpliwości. Poza tym całkiem lubię rybę... Może jeszcze ewentualnie barszcz. Ogólnie rzecz biorąc nie jestem wybredna xD

Cóż, chyba nieźle się uporałam. Powiem wam, że z napisaniem tego posta musiałam czekać właściwie do ostatniej chwili. Cudem się wyrobiłam xD


~Merry Christmas 

7 komentarzy:

  1. Na stare lata zebrało się na kupowanie misi? Nie martw się, nie jesteś jedyna! ;D Mam pytanko odnośnie samego tag'a, masz coś przeciwko, żebym użyła tych samych pytań? ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :D Wręcz przeciwnie, będzie mi miło :p

      Usuń
  2. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! :) Uwielbiam ten tag.
    Wesołych Świąt <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietety już po swiętach,a ja tagu nie zrobiłam ,bardzo ci dziękuję za tę nominację mam nadzieję że za rok mi się uda ;)Nietety nie miałam możliwosci zrobienia tagu ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D