Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 19 grudnia 2015

172. Wiewiórka jedząca Nutellę [37] Trochę kakaowo

He-Jo

Późno zabrałam się za pisanie  tej wiewiórki. Trochę ZA późno. Okey, okey dość sługo zwlekałam. Przypominam, że niedługo pierwsze urodziny bloga :3 Szykuję na tą okazję coś specjalnego. Ale to dopiero 27 grudnia ^^


1. Książka Tygodnia

Jedna z lepszych książek dla dzieci. Nie jestem mega fanką tej serii, ale każda nowa część jest mile widziana. 


Smak dzieciństwa. Zobaczyłam ją jak byłam dziś w mieście i cyknęłam fotkę. Nie wiem czy kupię. Jeśli kupię to raczej e-book niż samą książkę. Ostatnio kupiłam już aż 2 książki - ,,Małego Księcia" i ,,O czym szumią wierzby".

2. Płyta Tygodnia

Tak, tak dostałam tego X'a xD Dużo mnie to czasu kosztowało, ale mam <3 Żał, że w filmie nie ma polskich napisów xD


3. Nutella Tygodnia

Aww kakao :3 Nie ma to jak raz na rok kupić duże opakowanie kakaa i pić je codziennie z pięknego kubka. No i oczywiście robić zdjęcia xD


Czyż nie piękne zdjęcie? Uwielbiam pić/robić kakao. Kto z was też to lubi?

Dzisiaj tak dość biednie, ale jak już mówiłam za późno zabrałam się za jej napisanie. W następną sobotę nie będzie niestety wiewiórki. Post ukaże się w niedzielę. Zresztą nie byle jaki ^^

~Enjoy

6 komentarzy:

  1. Siemaneczko..pisze z tw kompa ale co z tego XDDDDDDDDDDD tak wiem stoisz koło mnie xd i mi coś tam gadasz( nie słucham cie :D) :**********************/Siatkarka <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D