Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

środa, 16 grudnia 2015

171. KakaŁO #3

He-Jo

No i mamy kolejne kakaŁO. Wyobraźcie sobie, że do świąt został dokładnie tydzień i jeden dzień. Cóż, ostatnio w szkole było dość krucho. Sprawdzian na sprawdzianie. Najgorsze już za mną. Teraz tylko jeszcze sprawdzian z matmy w poniedziałek i koniec :D





No to może najpierw co u mnie nowego. Jak wiecie w kakale głównie gadam (piszę) o głupotach i totalnie randomowo. Dziś również tak będzie. Może najpierw o mojej kolejnej "odsłonie" ,,Małego Księcia". Z tego robi się już kolekcja. Ale gdy w Kauflandzie zobaczyłam to... No nie mogłam przejść obojętnie:





Czyż te ilustracje nie są PRZE-ŚLI-CZNE? Myślę, że była warta swojej ceny. Jest absolutnie idealna. Kocham wręcz tą ilustratorkę <3

Ostatnio też dużo koloruję. Jak zwykle zresztą xD Ostatnio na przykład (z okazji minionej już na szczęście jesieni) pokolorowałam to:

Długo zastanawiałam się na jaki kolor pokolorować te kwiatki żeby był kontrast, a jednocześnie wszystko do siebie pasowało. Myślę, że ciemno-zielony mi się udał. A wam się podoba?

Niestety moja paczka jeszcze nie przyszła. Nie pisałam wam chyba jaka to paczka. Otóż zamówiłam w Empiku dwie płyty.


No cóż, X to wiadomo. Do użytku własnego, że tak powiem xD Ale co mnie podkusiło do kupienia dwóch albumów Guns N' Roses? Odpowiedź jest prosta- Wigilia klasowa. Jest to mianowicie prezent dla Kiśla. Mówiłam wam. Już nie mogę się doczekać. Uwielbiam pakować prezenty. Poza tym ten X mnie kusi xD (pewnie kiedy to czytacie to już je mam, ale ja posty zawsze piszę kilka dni do przodu)

Wiecie, że już niedługo pierwsze urodzinki bloga :3 ? 27 grudnia. Pamiętam, ponieważ jest to dzień, w którym pojechałam na Hobbita 3. Po powrocie pomyślałam: kurczę, a może to gdzieś opiszę? I postało ci-nnamon-girl, obecnie d-y-o. Już rok. Jak ten czas szybko leci. Mimo wszystko cieszę się, że mogłam go przeżyć z wami :) W następną środę spotykam się z dziewczynami i pieczemy ciasto :D Postawimy świeczkę i wszystko ładnie sfotografujemy. Będzie pięknie <3 No i smacznie ;p

Gracie może w gry na konsole? Ostatnio mówiłam wam o Batmanie LEGO. Obecnie na tapecie mam Need for Speed. Kojarzycie? Taka "ściganka", jak sama nazwa wskazuje. 


Kupiłam sobie ten kubek, o którym wam mówiłam. Ten z napisem "Baby, it's cold outside". Jest prześliczny, właśnie wypiłam z niego kakao :3 

W sumie powinnam uczyć się na biologię/historię/religię. Ludzie jak mi się nie chce ;-; Tak bardzo. Ale "mus to mus". Trzeba przeżyć. Kto z was też nie chce szkoły xD? Albo chociaż mniej...

Dobra, lecę. Rodzina obróciła się przeciwko mnie i teraz wszyscy każą mi się uczyć ;-; Niesprawiedliwość...

~Enjoy

2 komentarze:

  1. Ja tam lubię szkołę, najbardziej w wakacje ;D Doskonale cię rozumiem, zero litości od nauczycieli. Pozdrawiam cieplutko wraz z moim kubeczkiem kakao!

    blonddreamer.blogspot.com Zapraszam, może znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha taaak ja tez lubię szkołę w wakacje xD

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D