Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 12 grudnia 2015

170.Wiewiórka jedząca Nutellę [36] Gitara :3

He- Jo

Jeszcze "tydzień i trochę" co nie? Damy radę? Tak, damy radę! Znaczy chyba tak...



1. Choinka Tygodnia

Zapewne wiecie czym jest klasowa choinka. Myślę, że macie/mięliście coś takiego u siebie. Każdy przynosi kilka bombek (lub składamy się na kupno nowych), ktoś inny takową choinkę przywozi i powstaje piękne małe arcydzieło:


Tak bardzo urocza prawda? Tak wiem, że jest przeładowana bombkami i łańcuchami (chociaż wcześniej było gorzej), ale wiecie jak to jest kiedy każdy przyniesie jedną bombkę i chce żeby ona koniecznie była na choince xD

2. Kubki Tygodnia

Ostatnio zastanawiałam się co kupić na święta rodzicom. Poszłam w tym celu do Rossmana, a tam kupiłam takie kubki:

Autentycznie, wracam jutro do rossa i kupuję taki dla użytku własnego xD Bardzo mi się podobają <3 Widziałam taki z tekstem ,,It's cold outside baby", który kojarzy mi się z jedną piosenką ;p Oczywiście dokupię coś jeszcze. Na razie mam jeszcze dla mamy kolczyki. Mamo jeśli to czytasz (bo czasem czyta xD), gratuluję popsucia sobie niespodzianki ;p

3. Prezent Tygodnia

Zwykle wychodzi na to, że prezenty dostaję przed świętami. W sensie nie pod choinkę. Raczej sama jadę do sklepu sobie ów prezent wybrać. Tak było wczoraj. Pojechałam do Wolsztyna z jednego konkretnego powodu. Gitara. Ale zanim, wstąpiłam jeszcze do Cropp'a i kupiłam szal, rękawiczki i bluzę:



Czapkę miałam już wcześniej, tylko położyłam ją, żeby pokazać dlaczego wybrałam akurat taki szal.
No ale najważniejsza była gitara. Cóż, kupiłam zupełnie inną niż na początku zamierzałam. Martina niestety nie było (;-;). Ale nie jestem specjalnie zawiedziona. Liczy się dźwięk. Kupiłam więc taką:


Podpalana xD Na prawdę mi się podoba, chociaż nie taką planowałam kupić. Mimo wszystko jest piękna i wydaje niesamowite dźwięki <3 jej cena to 399. Poza tym kupiłam też kostki (perłową i białą) i "strojarkę" xD Takie coś do strojenia gitary ;) Dajcie znać, czy podoba wam się mój prezent :P


~Enjoy

5 komentarzy:

  1. Ale macie śliczną choinkę!
    My mamy tylko maleńką na biurku w klasie ale za to w szkole na korytarzu jest bardzo ładna ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, bywa i tak. My sobie ją sami zorganizowaliśmy. Jeden chłopak skombinował choinkę, wszyscy poprzynosili bombki i jest ;)

      Usuń
  2. te kubki widziałem w rossmannie i sam je sobie kupiłem, mam ten z napisem 'make a wish' świetnie się sprawdzają :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję sobie kupić taki kubek z napisem ,,It's cold outside, baby..." xD

      Usuń
  3. Śliczna choinka. My u siebie w szkole właśnie dwa dni temu ubieraliśmy ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D