Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 27 czerwca 2015

98. Wiewiórka jedząca Nutellę [13] Pechowa czy szczęśliwa?

He-Jo
Piosenka tygodnia
Czy to... tak! Pierwsza wakacyjna Wiewióra! No i to rozumiem. Dziś już 13. Podobno 13 to pechowa liczba. Ja tak nie uważam. Mam 'szczęście' do trzynastek. Mieszkam pod trzynastką xp. Serio, moje mieszkanie ma numer 13. Moja działka w Pszczewie też jest pod numerem 13 xD Także trzynastki zatruwają mi życie :D czy ta wiewiórka będzie pechowa czy szczęśliwa? Zobaczymy...



Ciekawostka: pracuję nad graficzna wersją mapy Lunarii. Będze bosko ;p

1. Budynek Tygodnia
No dobra... Ostatni raz oddajmy szkole hołd. Zobaczcie moje poświęcenie! Oddaje szkole całą jedną kategorię O.O! Nie wierzę że to już koniec. Szkoła będzie mnie prześladować xD Ale nie, myślę, że jak już skombinuję sobie laptopa pojadę na działkę itd to wreszcie to do mnie dotrze.
xD Ależ ja jestem okrutna :D

2. Portal Społecznościowy Tygodnia
Ogółem nie lubię portali społecznościowych. Facebook to jeszcze. Można za darmo pogadać z kimś na chat'cie ;p Ale za to NIENAWIDZĘ Snapchata! Po prostu mnie to dobija. Jaki jest sens iść z koleżanką na pizze kiedy ona cały czas 'sprawdza snapa'? Ale za to lubuję się w Instagramie.
Nie wymaga ode mnie aktywności zawsze i wszędzie. Wchodzę może raz na parę dni. Na instagramie nazywam się Dream_Me_And_You. Na tym instagramie wstawiam zdjęcia moich rysunków. Jeśli to kogoś obchodzi to zapraszam ;p

3. Nutella Tygodnia
Co mogłoby być Nutellą tygodnia 27 czerwca? Hm, no tak pewnie WAKACJE!! :D
Taak. Co powiedzieć ? :p

To chyyyba na tyle. Jak już pisałam idę zająć się za rysowanie mapy Lunarii. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale póki jest przerwa w pisaniu, to może wam chociaż tą mapę pokażę.
No i gif ;)
No i ten... Pa ;p
~Enjoy

10 komentarzy:

  1. Czekam na efekty tej pracy nad mapą :) ja nie posiadam ani instagrama, ani snapchata, a na facebooka rzadko kiedy wchodzę. U mnie koleżanka tak samo z tym 'snapem' :// Gif mega uroczy c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła piosenka. Nie znałam jej wcześniej.
    Ja tam mam Snapa i uważam, że jest świetny.
    Pozdrawiam, Cherry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest super ^^
      Co do snapa to, kto co woli.

      Usuń
  3. Wiewióry zawsze są szczęśliwe, zero pechowych wiewiór. Hah.
    A ja nadal mam wrażenie, że jutro idę do szkoły. Rano taka myśl mnie dopadła: ,,To już niedziela, a jutro przeklęty poniedziałek i rosyjski na powitanie!". Pogoda nie pomaga się przestawić...
    A ja akceptuję tylko facebooka i dlatego, że można tam popisać z przyjaciółmi. Oraz pozaczepiać...
    Taaaaaaakkkk, ja chcę mapę. Kocham wszelkie ,,książkowe'' mapy. Już nie mogę się doczekać, zwłaszcza dlatego, że z ciebie taka artystka i na pewno wyjdzie cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, mam do ciebie strasznie ważną prośbę.
    Czy gdybym podała ci hasło, ustawiłabyś mi na blogu ,,Cordragon: Upadły Marzyciel'' podany przeze mnie szablon? Mam problemy z komputerem i otwieraniem programów.
    http://decemberdayt.deviantart.com/art/1246-Chwila-zadumy-541596733?ga_submit_new=10%253A1435086468
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okk, mogę zobaczyć co da się zrobić. Wyślij mi hasło na e-mail zosialange99@gmail.com

      Usuń
    2. Dziękuję, jesteś kochana. Kiedy wieczorem wejdę na komputer, to ci wyślę.

      Usuń
  5. Świetny post, a wiewiórka z taką mordką nie może być pechowa :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D