Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

piątek, 26 czerwca 2015

97. OMG... To już koniec?

He-Jo
Nie wierzę... Wakacje? Czy to na prawdę już? Czy mi się tak tylko wydaje? Nieee...
Dajcie się wyżyć:



NARESZCIEEEE! TYLE CZEKAŁAM!!!! ODEŚPIĘ CAŁY ROK! NASŁUCHAM SIĘ MUZYKI, WYPISZĘ SIĘ NA BLOGU, ZARWĘ NIE JEDNĄ NOC, NAGRAM SIĘ W SIMSY, NAJEŻDŻĘ SIĘ NA ROLKACH!!!!!!!!

Okk, starczy :)

Co u mnie? Byłam dziś na uroczystym zakończeniu 6 klasy. Tak, mam Wawrzynka ;p Nie chwaląc się oczywiście ;*

Poza tym mój laptop mój laptop (tak ten który był w naprawie) się spier... z pierwszym lutego odmówił posługi xD Tekst z kabaretu <3 Planuję zakup nowego. I to już dość na poważnie. Mam już jeden na oku:
Biały *.* System operacyjny Okno 8.1 ale już nie długo bo od lipca wchodzi Okno 10. Tak, specjalnie piszę okno zamiast Windows ;) ON AM 1 TB PAMIĘCI!!! Dla osób niezorientowanych. Tłumaczę: Tera bajt czyli 1000 GB pamięci O.O! Jest trochę mniejszy od zwykłych laptopów więc jest zapisany jako Notebook. Nie ma bocznej klawiaturki. Ale ja i tak jej nie używam. Poza tym będzie go łatwiej przenosić. No i... jest biały ^^

Tak poza tym to czekam na wyniki konkursu JAPANA Zjadam. Nie wiem czy wiecie, jest to seria na kanale Agnieszka Grzelak Vlog, gdzie Aga otwiera zestawy japońskich słodyczy. Wzięłam udział w jej konkursie. Za 10 min wyniki. Pewnie i tak nie wygrałam, ale liczy się start w zawodach.

Co jeszcze...

Jutro wiewiórka nie? WSZYSCY mają być na wiewiórce. Pojawi się zapewne jutro o 13:00 jak zwykle. Czekajcie.

No i ten. To chyba wszystko. A i jeszcze jedno ogłoszenie parafialne. Obawiam się, że Lunarii nie wznowię. póki nie ogarnę laptopa (czyli albo kupię albo z powrotem dostanę stary). Przykro mi, że tak wyszło ;( Postaram się zrobić co mogę, żeby to przyspieszyć.

No i ten... gif nie? Obejrzałam dziś ,,Odlot" Disneya (na ŻADNEJ bajce jeszcze tak nie ryczałam <3) więc może coś okazyjnego?:
As 'aka' Cezary Pazura (czyt. Sid Leniwiec, Szalony Kapelusznik i wiele innych postaci których nie wymieniłam z nazwy) *.*
Przepraszam za nieogarniętość (jest takie słowo?) tego posta.
~Enjoy

10 komentarzy:

  1. Też się cieszę, że są wakacje!

    http://my-life-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu upragnione wakacje. :)
    1TB pamięci. ;o
    Mój staruszek ma tylko 250GB. Nie ważne! Mam go już od kilku lat i przywiązałam się. Mój ASUSik. ^^
    Powodzenia w konkursie. Wierzę w Ciebie!
    Czekam na wiewiórkę. ;)
    Pozdrawiam, Cherry.
    http://oczyma-cherry.blogspot.com/
    Jeszcze raz dziękuję za przyłączenie się do akcji "Pomagamy". :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 250 to i tak dobrze, mój ma 200. Niestety nie wygrałam ;( Trudno może następnym razem ;)

      Usuń
  3. Do mnie ten fakt jeszcze nie dociera...
    ,,Odlot". :*
    ___________________
    Zapraszam na pierwszy rozdział ,,Krwawej percepcji".

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, nareszcie wakacje. Czekałam na nie 10 miesięcy!
    hihih :D

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu wakacje hihi
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D