Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

niedziela, 21 czerwca 2015

94. Koktajl truskawkowy i... wakacje?

He-Jo

Niedziela. Nie wiem czemu wam to 'komunikuje', bo chyba każdy wie xD Jakoś tak mam przez cały czas mam ochotę coś pisać, ale nie mam tematów xD Więc rozglądam się po pokoju i myślę xp I tak wymyśliłam coś tam... Takie tam ;p

Nie no ogólnie jest 'sezon' na truskawki, więc zrobiłam koktajl ^^ Truskawkowy, a jak? Był PYSZNY !!!




Nie no ogólnie było pycha. Co ja tam dałam... Jeden kefir, trochę mleka, cukier trzcinowy. Wyszło świetnie i pysznie :D Polecam ;p

No i ten. Wakacje się zbliżają nie? Piosenka którą oddaje nastrój tego okresu



Nie jest to może piosenka, ambitna z poetyckim tekstem, ale oddaje powagę sytuacji xD

Ogółem wakacje są dla mnie... odskocznią. Po prostu NIENAWIDZĘ szkoły. A szczególnie mojej podstawówki. Ta presja. Każdy, KAŻDY, interesuje się moim życiem zamiast swoim. Bez sensu. Prześladują cię, nie interesują ich twoje zainteresowania. Gadają tylko: Masz chodzić do szkoły bo tak. Umówmy się. Mam BARDZO dobre oceny, więc uważam, że nie muszę być na zupełnie każdej lekcji, szczególnie teraz kiedy NIC konstruktywnego nie robimy. Wakacje bardzo spoko, szkoła... nie.
Taaak. Czekamy.

No to ten. To by chyba było... aaa zaraz! Jeszcze gif ;p
Tak, potwierdzam, jestem dziwna ^^
~Enjoy

11 komentarzy:

  1. Czytałam post pijąc koktajl truskawkowy. :D
    Także czekam na wakacje.
    Pozdrawiam cieplutko, Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zbieg okoliczności xD

      Usuń
    2. PS. W piosence nie chodzi o tekst, tylko o to aby porywała ludzi. W końcu o to chodzi w electro. :D

      Usuń
  2. A ja w przeciwieństwie do Illuzjonistki nie piję koktajlu truskawkowego... To niesprawiedliwe.
    A piosenka nie dla mnie.
    Pozdrawiam.
    ______________________
    krwawa-percepcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie uchwyciłaś ten koktajl, że cholera zachciało mi się pić;D Jeszcze 4 dni do wakacji!
    Powracam do bloga i zapraszam do niego!

    http://my-life-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, abyś miała więcej pomysłów na posty :) Oj też sobie takie nieraz robię; uwielbiam! Idealne na takie upalne dni c: Także nienawidzę szkoły i baaaaardzo się cieszę, że już wakacje! znaczy za cztrey dni, ale ja już czuję się wolna :D świetny post!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :) ----->
    http://cordragon.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D