Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 20 czerwca 2015

93. Wiewiórka jedząca Nutellę [12] Książki, gry i motto życiowe

He-Jo

Piosenka Tygodnia

No i kolejna sobota. Szybko leci. Ostatnia 'szkolna' sobota. Znaczy- jak dla kogo. Ja już sobie dałam spokój z tą porąb... dooobra nie wyrażam się. W każdym razie, jeśli dobrze pójdzie następna wiewiórka będzie setnym postem :D Postaram się w każdym razie. W każdym razie pewnie zauważyliście player muzyki tam na górze. Co tydzień inna piosenka ;p (Mam już napisane dwa posty do przodu xD)

Przejdźmy do kategorii



1. Idiom Tygodnia
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam przysłowia, idiomy, powiedzenie itd (The problem is not a problem. The problem is your attitude about the problem~Jack Sparrow/ moje motto życiowe xD). Od tygodnia prześladuje mnie 'powiedzenie' a konkretnie "there's no smoke without fire". W wolnym tłumaczeniu znaczy to mniej więcej nie ma dymu bez ognia, czyli nic nie dzieje się bez przyczyny. Prześladuje mnie głównie przez książkę którą przeczytałam ostatnio (więcej o tej książce w Nutelli Tygodnia)


2. Gra tygodnia
Mam tu na myśli konkretnie grę na Androida.
Dragon Hills. Gra polegająca na totalnym... rozpierniczu? Zarąbista ;p

3. Nutella Tygodnia
Powiedzmy, że od tygodnia nie myślę o niczym innym jak ta książka:
Książka jest GENIALNA! Oczywiście trzeba przeczytać najpierw dwie poprzednie części czyli ,,Schronienie" oraz ,,Kilka Sekund od Śmierci". Wszystkie trzy to thrillery. Nie są bardzo krwawe i mordercze, ale mają coś w sobie. Ta jest najbardziej intrygująca i tajemnicza. Serio, świetna!!! Naprawdę polecam wam tę książkę. Serio! Przeczytajcie te trylogię, to jest SUPER!!!

Cóż, myślę że to byłoby na tyle. Gif na koniec?
Moje skarbie :3
~Enjoy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D