Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

środa, 24 czerwca 2015

95. LBA trzy/ Zamiany w moim życiu

He-Jo
Od razu tłumaczę czemu nie było wczoraj Lunarii. Otóż, chodzi o laptopa. Pożyczyłam laptopa wujka, bo ma lepszą klawiaturę. No i zaczęłam pisać. I skończyłam. Ale się wszystko usunęło. Żal. Mam nadzieję, że do następnego tygodnia uda mi się napisać ten rozdział. Ale w zamian LBA. Zostałam po raz 3 nominowana i tym razem przez cordragon/de nogitsune. Oto pytania i odpowiedzi:



1. Znasz osoby z twojego otoczenia noszące oryginalne przezwiska? Jak tak, to jakie?
Znaczy chyba raczej nie... w klasie ludzie mają raczej normalne nazwiska. Musiałabym głębiej się zastanowić. Ale ogółem raczej nie.

2. Jesteś raczej uparty/a czy łatwo nakłonić się do zmiany zdania?
To zależy. Od sytuacji. Zwykle sama podejmuję przeróżne decyzje. Jeśli już mam jakąś decyzję, to raczej nikt mnie nie odciąga od tego postanowienia.

3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Na chłopski rozum bez internetu. Ale zagłębiając się w temat to chyba druga osoba. Nie potrafię żyć bez kontaktu z kimś. Z kimś do kogo mam na prawdę zaufanie.

4. O czym najczęściej myślisz tuż przed zaśnięciem i po przebudzeniu?
No... nie mam takiej rzeczy o której myślę w określonych godzinach. Wieczorem myślę o fajnych rzeczach' (nie ważne, to moje głupoty xD) a rano... Rano myślę czy już wstać, czy jeszcze spać.

5. Ostatnia przeczytana przez ciebie książka?
,,Odnaleziony".

6. Życiowy cytat na dzisiaj?
W wiewiórce mówiłam o cytacie ~Nie ma dymu bez ognia. Uwielbiam ten cytat. Nic w naszym życiu nie dzieje się bez przyczyny. Nie wiem czy wiecie, ale powodem morderstwa może być nawet brak mleka w lodówce przy śniadaniu. Nie ma dymu bez ognia...

7. Jakich pytań nie znosisz?
,,Czemu nie chodzisz do szkoły?" ,,Czemu po prostu nie pójdziesz wcześniej spać?" ,,Po co ci ołówki za 40 zł". Jest tego więcej ;p

8. Masz jakiś lęk, fobię...?
Tak. Boję się co powiedzą inni. Ostatnio BARDZO staram się temu zapobiegać. Ale lęki kryją się głębiej. Nie są powierzchowne. To trzeba długo leczyć ;/ Dalej mnie to dusi. Ale jest chyba lepiej.

9. Jakie bariery udało ci się ostatnio przełamać?
De nogitsune napisała pytania oddające dokładnie moje ostatnie życie. Bariery? Każde xD Na serio. Zmieniłam się totalnie. Złamałam każdą barierę. No może z tą opinią innych się jeszcze męczę.

10. Od jak dawna prowadzisz bloga? Co od tamtego czasu uległo zmianie?
Bloga prowadzę dokładnie od 27.12.2014. Pamiętam tą datę ponieważ wtedy pojechałam na Hobbita trójkę do kina. To były czasy...

Zróbmy mały eksperyment. Wstawię wam początek drugiego posta opublikowanego na tym blogu, i początek ostatniego posta.

~wtorek, 30 grudnia 2014 -2. Sylwester już jutro! 2015 czeka na soją kolej!
,,Cześć! Już jutro mamy Sylwester. Wielu ludzi w tym cudownym dniu jedzie do krewnych, piją szampany, robią zakłady, oglądają sylwester w jedynce, itd. itd. Ja idę do koleżanki. Nikola (bo tak się nazywa) zaprosiła mnie do spędzenia z nią sylwestra. Jej rodzice jadą do krewnych więc chałupa będzie wolna aż do pierwszej w nocy. Plan dnia? Już wam daję ogólny zarys."


~niedziela, 21 czerwca 2015 -94. Koktajl truskawkowy i... wakacje?
,,He-Jo Niedziela. Nie wiem czemu wam to 'komunikuje', bo chyba każdy wie xD Jakoś tak mam przez cały czas mam ochotę coś pisać, ale nie mam tematów xD Więc rozglądam się po pokoju i myślę xp I tak wymyśliłam coś tam... Takie tam ;p"

Chyba można podsumować, że ani treść postów się nie zmieniła, ani sposób pisania się nie zmienił. Tylko ja się zmieniłam.
Taki zwariowany post.
Moje pytania:
1. Czy miałaś kiedyś Deja vu (czyt. Deża wi)?
2. Czy kochasz kogoś?
3. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
4. Ulubiony rodzaj muzyki?
5. Ulubiony Yt-ber?
6. Co sprawia że jesteś wściekła?
7. Jak często płaczesz?
8. Z której swojej fizycznej cechy jesteś najbardziej zadowolona?
9. Jesteś spostrzegawcza?
10. Oglądasz jakiś serial na bieżąco?

Nominuję:

Oczywiście wymienione osoby nie mają żadnego obowiązku odpowiadać na te pytania ;p

Gif na koniec być musi.
~Enjoy

13 komentarzy:

  1. Gratulacje:)

    my-life-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Mam jedną sugestię. Myślałaś o powiększeniu trochę czcionki? Chociaż o numer? Mnie oczy strasznie piekły podczas czytania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, wkrótce odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już prawie 100 postów. :)
    Dobrze mi się czytało odpowiedzi na pytania. Czasami, czytając Twoje posty mam wrażenie, że masz troszkę więcej lat. ;)
    Pozdrawiam, Cherry.
    http://oczyma-cherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło, że uważasz że jestem ponad wiek dojrzała xD Miło to słyszeć <3

      Usuń
    2. No to się bardzo cieszę. :)
      Pomożesz?
      http://oczyma-cherry.blogspot.com/2015/06/005-pomagamy.html

      Usuń
  5. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! Ciekawe pytania i odpowiedzi. Nie powinniśmy się przejmować innymi. Każdy z nas ma własne życie i to od nas zależy, jakie wspomnienia z niego wyniesiemy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem ale jak pisałam to nie jest powierzchowne. To siedzi głęboko. Tam, gdzieś...

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D