Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 13 czerwca 2015

90. Wiewiórka jedząca Nutellę [11] Truskawki ^^, tygrys i... drugi tygrys xD

Hay!

Jeeej! Wiewiórka! Wszyscy się cieszą. Taak, nowy wygląd bloga. Nie zapowiadało się, żebym wytrzymała długo z tamtym. Potrzebuję czegoś świeżego. Koń Eustachy nadaje się świetnie :D Mam nadzieję, że przyjaźnie go powitacie!
Ale zanim co do czego, chciałam poprosić o komentarze. Może to brzmi, głupio itd. Ale to mimo wszystko bardzo motywuje. A ostatnio trochę to spada. No wiece- coś za coś. Ja piszę prawie codziennie. Czasem się nie chce, ale zawsze staram się coś wstawić. Oczekuję waszych reakcji.

1. Fotoshop Tygodnia
Durna kategoria xD Ale musiałam. Ostatnio przeglądając testy na filing.pl znalazłam to zdjęcie tygrysa:
Ostatnio szczególnie kocham tygrysy (szczególnie pewną ich odmianę) i ten mnie ZAUROCZYŁ!. Na to zdjęcie jest nałożony taki piękny efekt <3 Widać że fotoshop. Ale fotoshop też może być ładny. Szczególnie ten <3

2. Przekąska Tygodnia
Przekąską tygodnia jest coś, co teraz wpiernicza każdy szanujący się człowiek. Lady's and Gentleman's oto truskawki ^^:

3. Nutella Tygodnia
Nie, nie dam Epoki. Chociaż tak bardzo chcę... W sumie to jest film który najbardziej opisuje mój tydzień. Ooo, wiem co dam, tak żeby to nie była Epoka, ale żeby w równym stopniu opisywało mój tydzień.
Słówko wyjaśnienia. Stając się moimi czytelnikami, automatycznie zgodziliście się, na wysłuchiwanie o moich dziwactwach. Oto jedno z nich. Mam fazy. Raz kocham Piratów, raz Alicję, raz Epokę, raz Pioruna, raz Hobbita... Nigdy nie wiadomo :P
~Enjoy

5 komentarzy:

  1. Niezwykle pozytywny post :) Oby takich więcej!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga! Oj zdaję sobie sprawę z tego jak komentarze mocno motywują, a obserwację jeszcze bardziej (dołączyłam do osób, które obserwują!) a zdjęcie tego tygrysa również mnie zauroczyło, cudowne! :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że się podoba, i dzięki za obserwację ^^

      Usuń
  3. To zdjęcie tygrysa rzeczywiście ma coś w sobie i jeszcze ten piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie. Komentarze motywują, lecz nie umiem ich pisać, by rzeczywiście coś dały.
    A wygląd jest śliczny, umiejscowienie nagłówka, kolorystyka i przeuroczy koń.
    Hah, każdy ma jakieś fazy.
    _______________________________
    krwawa-percepcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D