Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

piątek, 12 czerwca 2015

89. ZTD: Wszędzie i Kolorowanki :D

Hay!
Dziś post, który planowałam zrobić już od na prawdę dłuższego czasu. Jeszcze nie odzyskałam mojego laptopa, a pisanie na tym jest prawdziwą mordęgą. Masakra! Poza tym dość mocno popsuła się pogoda. Dziś rano padało, teraz jest odrobinę lepiej ale grzmi. Poza tym niebo cały czas jest zachmurzone. O, już zaczęło padać -,-
Przesada...

Jest ponuro i smutno... Ale na osłodzenie nudnych, brzydkich i deszczowych klimatów przychodzę ja :3 Cóż, wczoraj byłam z Jackobem (Kuba- kuzyn który doprowadza mnie do szału w nadmiernej ilości) niszczyć dziennik. Była niezła zabawa :D A oto kilka zniszczonych przez nas stron:
Nieźle poturbowałam tę stronę xD Oczywiście wkleiłam ją, żeby było widać efekty mojej ciężkiej pracy. Kopanie wybitnie skojarzyło mi się z łopatą. I oto jest ;* Jestem z tych którzy bardziej ozdabiają dziennik. Ale nie przeszkadza ;p Jestę artystę.
Targałam tym o korę drzewa. Pokusiłam się nawet o ładne drzewko. Drzewko z kolei kojarzy mi się z różnymi serduszkami typu (inicjał)+(inicjał)= miłość. Oczywiście nikt nie wie co oznacza skrót D. oraz S. xD
Przyznaję, że to zdanie było bardzo proste. Myślałam, że trudniej wycisnąć sok z liści. Jednak nie ;p
Te strony bardzo mi się podobają. Porobiłam bardzo dużo odcisków różnych stworzeń. Te paski to coś ala podeszwa ;p
MORDERCZY PATYK! Patrzcie jakie dziury zrobił <3
Bleee, bród D:<
I ostatnie wykonane zadanie. Miałam wypisać co widziałam. Usiadłam sobie na ławce i obserwowałam :D

I oto skutki mojego dziennikowego niszczenia. Nie chciałam robić wszystkiego na raz. Kiedys jeszcze wam coś pokażę :P

Ostatnio wpadłam w szał kolorowanek. Drukuję sobie różne sceny z bajek (np. Merida Waleczna, Piorun, Epoka Lodowcowa itd.) i wszystko to koloruję. Ostatnio byłam na działce. Piękny słoneczny dzień. Wzięłam słuchawki i kolorowałam przez kilka godzin. Bardzo wciągające zajęcie <3







Niektóre są fajne, inne niekoniecznie. Nie zmienia to faktu, że je uwielbiam. Kocham kolorowanki. Bardzo można się przy tym wyluzować. Mam jeszcze kilka niepokolorowanych, poza tym dodrukuję sobie więcej. Muszę sobie kupić do nich specjalny zeszyt. Wiecie, wszystko sobie tam wkleję. Ale myślę, że ów zeszyt kupie następnym razem w Empiku, tam mają świetne <3

Upatrzyłam sobie już jeden :D
No to mam co kupić. Poza tym trzeba dokupić pozostałe części Epoki. A co? Myśleliście, że na jednej się skończy xD?

Dobra lecę :P Jutro wiewióra, mam nadzieję że będziecie ;*
Liczę, że skomentujecie :D Robienie tych zdjęć to makabra...
~Enjoy

2 komentarze:

  1. Kurczę, chyba aż sama zaraz sobie coś wydrukuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciaż na chwilę można cofnąć czas :) Powinniśmy częściej powracać.. :) pozdrawiam :*
    http://moje-mysli98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D