Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

środa, 10 czerwca 2015

88. Moja skromna kolekcja płyt [4], Przegląd Multikina [3]

Hay!
Wróciłam od Kiśla. Nikt nie zgadnie co oglądałyśmy... Las rąk widzę. Tak, tak Epoka, tak wiem za dużo, tak to dla dzieci, tak podniecam się, bla bla bla... xD Sory, lubię :3 W każdym razie po powrocie od Kiśla z ciekawości zajrzałam do skrzynki. A tam- KOPERTA :D Szybko wyjęłam i lecę szybko odpakować. Oczywiście wiedziałam co tam znajdę. Uznałam że ta płyta (bo to jest płyta) zasługuje na swoją część w skromnej kolekcji płyt.

,,Lego: The Hobbit"

Bardzo bałam się tego zakupu. Ogólnie jestem dość uprzedzona do kupowania gier pudełkowych przez internet bo nie widać towaru, ale wygląda na to że ta płyta jest jak najbardziej oryginalna. Była zapakowana w folię fabryczną. Specjalnie z tej okazji musiałam założyć Steam. Nigdy nie korzystałam z tego programu, starczył mi sam Origin. Głównie dlatego że Simsy są na origin. Niestety muszę czekać ok. 4 godz i na uruchomienie gry... Trudno czekam xD


Ogółem jestem optymistycznie nastawiona ;p Nie chce was zostawiać z taka niewielką ilością treści.. Problem jest taki, że mój laptop jest w naprawie a na 'zastępczym' źle mi się pisze. Life is brutal. Poważnie zastanawiam się nad kupnem nowego. Cóż. Dobra, pykniemy sobie jeszcze przegląd Multikina, a co mi tam.
Okey co my tu mamy...


Zauroczył mnie ten film. Z zasady i przyzwyczajenia nie chodzę do kina na filmy (takie filmy filmy, nie mówię o filmach bajkopodobnych). Ale ten chętnie obejrzę prywatnie. Coś w nim... jest. Myślę że może mnie zainteresować.

Kolejny film który na pewno obejrzę. Raczej nie w kinie, a nawet na pewno. Prywatnie. Pomijając sam fakt że jest to film Disney (<3), to wydaje się być całkiem interesujący. Na serio.

Nie. Nie przekonuje mnie ta bajka. Pomijając dość mało oryginalną nazwę... No nie wiem. Może być ciekawe, nie musi. Chociaż kto wie... A i na koniec małe 'porównanie'
Czy tylko ja widzę różnice objętości ;D?

Czyli mamy co oglądać. Mam nadzieję że post wam się spodobał. Ja czekam aż załaduje się Hobbit ;p No i gif:
~Enjoy

4 komentarze:

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D