Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

niedziela, 7 czerwca 2015

86. Poznań, zakupy, Moja skromna kolekcja płyt [3]

Hello!

Przed wczoraj byłam w Poznaniu. Nie ma to jak odreagować szkołę w sklepach. Ja nie kupuję ciuchów, chociaż przyznam, że dwie bluzki mam. Raczej buszuję po Empiku :3 Tym razem też to zrobiłam. Poczyniłam zakupy, których wcale nie planowałam. Jakbym planowała, to na pewno  opublikowałabym wam listę zakupów. A tego nie zrobiłam. Dwa zupełnie randomowe zakupy, z których i tak jestem wybitnie zadowolona. O jednym z nich przeczytaliście już wczoraj w wiewiórce. Może prześledźmy moją podróż ;p















Robiłam sobie zdjęcia przez okna :D Byłam w Empiku. Kupiłam ZTD:
Ale to już wiecie. Nie planowałam tego zakupu, ale uważam że było warto. Wzięłam ją gdy już miałam wychodzić. Wcześniej kupiłam:
Nie miałam zamiaru tego kupić. Ta myśl przyszła dopiero w Empiku. I pojawił się dylemat. Najbardziej lubię 1 i 4 część. Niestety 1 nie było. Niby jasne, że wezmę 4 a jednak na 2 części był taki piękny Diego na okładce <3<3<3

So cute so much. Więc to jest następne w kolejce do kupna ;p Poza tym wahałam się bo to płyta jest w wersji książki a innej nie było. Wole pudełka. Ale po czasie okazało się że książeczka jest bardzo spoko. Zagadki, zabawy, kolorowanki i cytatay z filmu xD










Ja się będę powoli zbierać. Następny post chciałabym zrobić o polskim dubbingu, którym od jakiegoś czasu dość mocno się interesuję. Napiszcie czy coś takiego przygotować, bo myślę o tym już od dłuższego czasu.
~Enjoy

6 komentarzy:

  1. Oooo, byłaś całkiem, a całkiem blisko mnie. Jakie 80 km.dxdxddxdxd
    Kiedyś miałam do tej bajki też taką książeczkę. :)
    Pozdrawiam.
    __________________
    lojalnosc-smierciozercy.blogspot.com
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze jak jestem w jakimś centrum handlowym, to wchodzę do empiku! Mój ulubiony sklep :D

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 2 ulubione sklepy. Empik i Zoo Mar ale tego drugiego nikt nie zna bo są 4 ale tylko w jednym mieście. Napisz coś o tej drugiej części dziennika. Miałam pierwszą część. Mój dziennik był brudny od gliny, mokry i był w częściach :D

    Pozdrawiam Halucynowaa
    Nowy wpis →KLIK←

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie napisze o tym może w weekend :P

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D