Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 6 czerwca 2015

85. Wiewiórka jedząca Nutellę [10] Jubileusz, ZTD i Sheerio

Hellow!

A więc (pozdro dla kumatych) nadeszła ta cudowna chwila, kiedy okazuje się, że wiewiórkę prowadzę już 10 (!) tygodni. Niezły wynik. Jak na razie wiewiórka idzie w jak najlepszym kierunku. Mam na dziś trochę bardziej jubileuszowe kategorie. Znaczy jedną xD Reszta po staremu. Zacznijmy zatem.

1. Książka Tygodnia
Byłam wczoraj w Poznaniu. Było bardzo fajnie, kupiłam dwa ciuchy i dwie 'rzeczy' z empika. Jedna z nich zobaczycie jutro. Druga z nich to ,,Zniszcz ten dziennik: Wszędzie":
 Miałam standardowy ZTD ale uważam że źle go wykorzystałam. To jest dziennik w wersji miniaturowej do niszczenia w terenie. Własnie dlatego idę zaraz z Kiślem do parku, pobawić się tym cacuszkiem ;p Pierwsza strona dziennika:
Specjalnie ucięłam numer telefonu :D Według dziennika mieszkam w Lunarii :* Mi pasi. <spoiler> Jestem pustelnikiem na lustrzanej przełęczy ^^

2. Bransoletka Tygodnia
Wczoraj po przyjeździe zajrzałam do skrzynki, i oto co znalazłam:



Śliczna jest <3 Bardzo ładny tusz. Mogę teraz spokojnie mówić że jestem Sheerio (fanka Sheeran'a ;p)

3. Nutella Tygodnia
Nutellą tygodnia jesteście wy, czytelnicy. To wy utrzymujecie ten blog przy życiu. To niesamowite. Piszę głupoty ze swojego życia, opisuje wam każdy dzień, a także moje życie. A wy to czyatcie i jak na razie się wam, mam nadzieję, podoba ;)


Dziękuje <3 za te 10 tygodni, i mam nadzieję, że razem przetrwamy drugie tyle a nawet więcej ;p
No i tradycyjnie już:
No i ten.. no
~Enjoy

8 komentarzy:

  1. Nadal Kisiel mnie rozwala.
    Ładna rocznica, teraz czekam na dziesięć m i e s i ę c y.xd
    O i coraz więcej wyświetleń, tak trzymaj. Powodzenia.
    _______________________________________
    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    lojalnosc-smierciozercy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ✿ ✿ ✿ Dzięki za komentarz u mnie :) ✿ ✿ ✿
    Uwielbiam twoje posty, więc oczywiście zostaję na dłużej. :)
    OBSERWUJĘ :*

    http://la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacie, już 10, gratuluję :) Pierwszy raz widzę tą część ZTD :D A bransoletka bardzo ładna! No i jeszcze raz gratuluję statystyk i działalności, oby tak dalej :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz czekamy na 20! :D
    Pozdrawiam, Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D