Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 2 stycznia 2016

176. Podsumowanie 2015

He-Jo


Podsumowanie 2015
Zaczynajmy


Skończyłam podstawówkę

Zaczęłam gimnazjum

Byłam na nartach

Dostałam gitarę

Zostałam Sheerio

Spędziłam 448 godzin w Simsach

Kupiłam 3 wersje ,,Małego Księcia"

Byłam na ,,Jumpers for Goalposts"

Obchodziłam 13-ste urodziny

Napisałam 173 posty na bloga

Ominął mnie koncert Ed'a

Kupiłam nową kanapę :D

Zaczęłam kolekcjonować płyty

Poznałam nowych ludzi ;)

Pokolorowałam 7 ilustracji z ,,Tajemnego ogrodu"

Kupiłam 2 dodatki, 3 akcesoria i 2 pakiety rozgrywki do The Sims 4

Kupiłam 3 albumy Ed'a

Zagrałam w jasełkach

Zamknęli mi w szkole sklepik :'(

Nie dostałam żadnej jedynki :')




A wy? Co robiliście?

~Enjoy








4 komentarze:

  1. Szybko, zwięźle i na temat :D/Siatkarka :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miałaś ciekawy 2015 rok, mój należał do bardzo udanych :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D