Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 5 grudnia 2015

168. Wiewiórka jedząca Nutellę [35] Nudne jesienne wieczory

He-Jo

Tak zmieniłam adres. Chciałam coś prostego. DYO wydaje mi się fajne i śmieszne xD Czytaj Dyjo xD

Jeeej mamy wreszcie adwent! Co nie oznacza, że nauczyciele dali za wygraną. Wyobraźcie sobie, że w tym miesiącu mam jeszcze 5 sprawdzianów. Oczywiście, jeśli czegoś jeszcze nie dodadzą... Life is brutal. Ale pocieszmy się, że jeszcze trochę i będzie to co tygryski lubią najbardziej. Czyli święta :D


1. Konsola Tygodnia

Kiedy na dworze jest taka pogoda jak teraz, to nie chce się wychodzić prawda? Tym bardziej, że wracam, gry już jest właściwie ciemno. Więc jak już jestem w domu, to sięgam po pada.


Cóż, właściwie to nie do końca mój xboox. Tak pierwotnie to należy do mojego kuzyna. W domu nie gra, więc przytargał do mnie i tu sobie expimy. Gramy szczególnie w LEGO Batmana. Kocham gry Lego. Szczególnie Hobbit. Więc tak sobie siedzę i gram :3

2. Książka Tygodnia

Nie wiem czy kojarzcie Christie. Jeśli nie, to radzę zacząć kojarzyć <3 Klasyczna pisarka kryminałów. Pisze prawdziwe arcydzieła. Książka, którą wam dziś przedstawię nie jest pierwszą i ostatnią którą czytałam. Mam na koncie już około 20 jej książek. W tym tygodniu czytałam ,,Dlaczego nie Evans?". Arcydzieło. Tylko tak mogę to określić. Ostatnio byłam tak przejęta ksiżką jak czytałam w czerwcu ,,Odnaleziony". 


Mogę wam szczególnie polecić 5 tytułów. Wszystkie są niesamowite, ale te 5 zapamiętałam najbardziej:
  • ,,Dlaczego nie Evans?"
  • ,,Uśpione Morderstwo" (pierwsza, którą przeczytałam)
  • ,,Samotny Dom"
  • ,,Dziesięciu Murzynków" lub ,,I nie było już nikogo" (są dwie wersje)
  • ,,Morderstwo odbędzie się w..."
Nie mam słów, żeby opisać wam ich geniusz. Wydaje ci się, że doskonale wiesz kim jest morderca, a tu nagle pstryk! Na ostatniej stronie dowiadujesz się, że jest inaczej. Do tej książki zapewne powrócę. Skończyła się dokładnie tak jak chciałam. Niesamowite. Cudowne. Kocham <3

3.Nutella Tygodnia

Nutellą tygodnia jest to, co zrobiłam ze swoim pokojem. To co tu zaszło jest nieziemskie i magiczne.


Lampki <3 Po co komu choinka. Nawet nie wiecie jak dobrze się w takim pokoju pisze bloga xD Jest super magicznie. Taki nastrój się zrobił. Wszystko jest teraz takie świąteczne. Wiem, wiem jeszcze wcześnie, ale mnie takie rzeczy strasznie jarają <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nie wiem czy zauważyliście, ale po boku pojawił się mini kalendarz. Odliczamy :D Nie mogę się doczekać. A jak wy spędzacie adwent? Macie już kalendarz z czekoladkami? Ja mam xD 

~Enjoy

3 komentarze:

  1. Ciekawa notka! Uwielbiam książki A.Christie, ale akurat nie czytałam "Samotnego domu" więc na 100% po nią sięgnę :)

    http://inbird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo warto! Nie spodziewałam się kompletnie takiego zakończenia :D

      Usuń
    2. Christie niezawodna jak zawsze!
      / chodzmypopoecic.blogspot.com

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D