Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

czwartek, 2 lipca 2015

101. Wakacje pełną parą, seria książek o Zosi, ,,X" i nieszczęsny laptop

He-Jo

Wakacje zaczęły się pełną parą. Nie wiem kiedy wyjeżdżam, ale myślę, że coś około poniedziałku. Spokojnie, zostanę zaopatrzona w internet, więc spokojnie coś dla was napiszę. Może wytłumaczę o co chodzi z tym Pszczewem o którym ciągle mówię. A więc Pszczew to jest taka wioska, albo właściwie małe rekreacyjne miasteczko. Jest tam jezioro. Moja babcia ma tam dość sporą działkę. Świetne miejsce. Na działce jest domek. Nawet duży. Bardzo duży. Trzy sypialnie ;) Uwielbiam tam jeździć. Ogółem nie lubię wsi. Ale to miasto w ogóle wsi nie przypomina. Normalnie są klepy, nawet jedna Biedronka :D Wyślę wam kiedyś zdjęcia.



Poza tym są wakacje, co oznacza, że bibliotek publiczna jest zamknięta. Nie wiem jak wy, ale ja wczoraj wypożyczyłam wszystko co mogłam. Mam 10 książek. Więcej nie brałam, ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką e-book'a. Sami rozumiecie. No i wypożyczyłam całą serię książek o Zosi z ulicy Kociej 5. Moja imienniczka ;* Kiedyś czytałam całą, no ale teraz już trochę zapomniałam:
Do tej pory powstało 7 części są to kolejno:

  • Zosia z ulicy Kociej 5
  • Zosia z ulicy Kociej na tropie
  • Zosia z ulicy Kociej na wakacjach 
  • Zosia z ulicy Kociej na święta
  • Zosia z ulicy Kociej na wiosnę
  • Zosia z ulicy Kociej na wycieczce
  • Zosia z ulicy Kociej wielkie zmiany
Tak prezentuje się obecna 'klasyfikacja'. W te wakacje mam zamiar przeczytać wszystkie.

Kim jest Zosia? No cóż, raczej nie jest podobna do mnie. Zacznijmy od tego że chodzi do czwartej klasy. Ma młodszą siostrę Manię którą osobiście uwielbiam. Ma ok 6 lat i przekręca słowa. Zamiast oczywiście mówi OCZEWIŚCIE, zamiast admirał mówi AGMIRAŁ. Ogólnie śmieszna postać. Zosia ma również zwariowaną ciotkę Malinę. Szaloną artystkę, specjalistkę ekspertkę od przyjęć. Ciotka ma dwoje dzieci. Krzysia kochającego robaki, am ok. 3 lata i Misia. Misio jest wkurzającym wielbicielem książek 333 (np. 333 rośliny lub śruby i wkręty). Mama Zosi jest potocznie nazywana jest NIH (Najwyższa Izba Higieny). Tata Zosi jest psychologiem.

Każda książka z tej serii jest wyjątkowa i na pewno zabawna. Polecam wam zabrać się za tę serię. Znajdziecie na pewno w waszych bibliotekach i sklepach ;p

Wakacje pod znakiem ulicy Kociej :D

Poza tym czekam z niecierpliwością na 6 lipca. W tedy na stronie naszego gimnazjum pojawi się nabór do klasy angielskiej. Niestety nie zobaczę z kim będę w klasie, bo uczniowie będą kodowani. Klops. Lubie klopsy...

Dziś około 'godziny wieczornej' idę wreszcie po nowego laptopa. Co prawda starego mi naprawili, ale nowy był już zamówiony do odbioru i uznaliśmy, że starego weźmie mama. No bo co Intel Core i3 i 8GB pamięci RAM piechotą nie chodzi nie? Poza tym zawsze chciałam białego laptopa:
Do tego jako zapalony komputerowiec czekam na Windows 10, który jako darmowy bedzie do zainstalowania 29 lipca. Czekamy.

Oprócz Zosi z ul. Kociej, moje wakacje upływają pod wielkim X. Czemu X? Zakochałam się WIĘKSZOŚCI piosenek Ed'a Sheeran'a. Staje się wreszcie prawdziwym Sheerio:
Poważnie zastanawiam się nad kupnem tego cudeńka. Coraz więcej piosenek mi się podoba. Jeszcze tej płyty nie kupiłam, ponieważ ja jestem bardziej od kupowanie płyt filmowych.

Napiszcie koniecznie pod jakim znakiem mijają wam wakacje ;)
~Enjoy

14 komentarzy:

  1. jak narazie wakacje mijają całkiem dobrze :) będę musiała przeczytac tą książke skoro tak ją chwalisz ^^ pozdrowionka ♥ Super blog ! czekam na kolejny post i obserwuje http://vvictoriaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak polecam gorąco :D Jest przezabawna i mega sympatyczna ^^

      Usuń
  2. Mi wakacje mijają świetnie. :)
    Wolność od szkoły, imprezy i dużo odpoczynku. ^^
    Tak bardzo chciałam już poleniuchować. Odliczałam dni i nie mogłam się doczekać tych upragnionych wakacji. Teraz jestem prze szczęśliwa.
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Dodaję do obs. Na pewno będę wpadać. :*
    Jestem nowa w blogosferze, więc zapraszam do mnie: http://skoszona-trawa.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko, Atena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcająca nazwa bloga :D Na pewno zajrzę :p Dzięki za obs ;*

      Usuń
  3. Mi wakacje dobrze mijają.
    Kocham Eda ♥ a najbardziej jego piosenkę I See Fire♥
    Pozdrawiam!

    my-life-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wakacje wspaniale mijają. Już za kilkanaście dni wycieczka. :-)
    Hah w mojej miejscowości też jest jedna Biedronka ;-D
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie --->

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na zdjęcia z tego miasteczka :) oj a u mnie bilbioteka publiczna jest otwarta ;) Ed Sheeran ma piękny głos, a jego piosenki są niezwykle magiczne. Nieraz lubię go sobie posłuchać. Też jakiś czas temu myślałam nad kupnem płyty, ale zrezygnowałam. Również jestem bardziej za kupnem płyt filmowych!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na pewno będą ;P
      Ed jest geenialny. Polecam szczególnie: Tenerife Sea, Runaway i All of Stars.

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji: http://skoszona-trawa.blogspot.com/2015/07/003-badz-dla-mnie-miy-ja-odwdziecze-sie.html#more
    Pozdrawiam, Atena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, ta miejscowość wydaje się ciekawa. Mam nadzieję, że miło spędzisz tam wakacje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: ducere-me-in-lucem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na szczęście biblioteka w wakacje jest otwarta. Też zamierzam dużo czytać :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D