Batteddy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przypadkowe cyfry

sobota, 28 listopada 2015

166. Wiewiórka jedząca Nutellę [34] Alicja Po Drugiej Stronie Lustra

He-Jo

Tak, zmieniłam odrobinę nasz ,,Plan Lekcji". Teraz posty w środy i niedzielę. Myślę, że dzięki temu będę mogła skupić się bardziej na jednym temacie, niż wymyślać dwa różne, o których i tak nie będę miała czasu napisać.


Film Tygodnia

Ostatnio (właściwie przez przypadek), że wychodzi ,,Alicja po Drugiej Stronie Lustra". Możecie sobie wyobrazić moją euforię.


Zacznijmy od okładki. Jest PRZE-CU-DO-WNA. Poza tym z tego co widziałam w zwiastunach, to ta część w przeciwieństwie do poprzedniej będzie mega kolorowiasta. Zapewne ci, którzy ,,Alicję w Krainie Czarów" oglądali wiedzą, że była zachowana w dość mrocznym i tajemniczym klimacie. A no i oczywiście najważniejsze. Jak zobaczyłam, że premiera będzie w maju 2015, to prawie z krzesła spadłam <3


Gra Tygodnia

Ostatnio nawalam w taką jedną gierkę na komórkę. Bardzo fajna :D Nazywa się ,,Fast like a Fox"


Trzeba stukać w tył telefonu, żeby lisek biegł. Poza tym trzeba skakać. Spróbujcie sami ;p

Nutella Tygodnia

Nutellą Tygodnia są zmiany, które pojawiły się teraz na blogu. Jak pewnie się zorientowaliście, posty będą pojawiać się teraz w środy i soboty. Przepraszam, że tak biednie, ale dwa posty tygodniowo ą wystarczające. Wam tez się pewnie nie chce tyle czytać. mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)

~Enjoy

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam, że ten film ma wyjść. :D Super, z chęcią obejrzę!
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że dzięki mnie się dowiedziałaś :D

      Usuń

Czytam każdy komentarz i staram się odpowiadać!
Jeśli masz pytanie, wal śmiało :D